how to export actors?
|
|
kenlai93 | Дата: Воскресенье, 17.01.2016, 07:35 | Сообщение # 1 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Статус: Offline
| I have find out the way to export weapons,stuff, but I still have no ideal how to export actors. I know how to skin a model, but the problem is I dont have the skeleton of the game, could anyone tell me where to find the skeleton of 7.62 ?
|
|
| |
Surgeon | Дата: Понедельник, 18.01.2016, 10:29 | Сообщение # 2 |
Генералиссимус
Группа: Друзья
Сообщений: 2454
Статус: Offline
| [del]
"Война - войной, а обед по расписанию!" © Фридрих Вильгельм I
Сообщение отредактировал Surgeon - Понедельник, 18.01.2016, 13:54 |
|
| |
kenlai93 | Дата: Понедельник, 18.01.2016, 11:09 | Сообщение # 3 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Статус: Offline
| Цитата Surgeon ( ) Sorry for ... So my english) \ Folder_Game \ ACTORS \ ITEMS \ - all objects in .act (also here is: .act.inf - file of bones, .att - file on axes of rotation and position XYZ). \ Folder_Game \ ACTORS \ MONSTERS \ - actors in .azp (bodies and heads). \ ... \ ActorsINI \ - description all actors, NPC and RPC (see link to .azp and .inv files). \ ... \ BMP \ HUD \ - interface. \ .. \ BMP \ ITEMS \ - sprites (.E5B / .E6B - link to .TGA-file). \ ... \ MEDIA \ ITEMS \ - textures of items. \ ... \ MEDIA \ ACTORS \ - textures of actors. \ ... \ InventoryINI \ - .inv-files. \ ... \ ShopINI \ - all shops and boxes. Thanks for answering, but I mean how to export an .act file of an actor with skinning. I have 3dmax and act exporter plugin, I also know how to skin a model, but I do not have the bones model of the game, so I can not skin my model .I am wondering if there's any tutorial or sample max files for teaching how to export actor model.
|
|
| |
Surgeon | Дата: Понедельник, 18.01.2016, 11:52 | Сообщение # 4 |
Генералиссимус
Группа: Друзья
Сообщений: 2454
Статус: Offline
| [del]
"Война - войной, а обед по расписанию!" © Фридрих Вильгельм I
Сообщение отредактировал Surgeon - Понедельник, 18.01.2016, 13:54 |
|
| |
kenlai93 | Дата: Понедельник, 18.01.2016, 13:29 | Сообщение # 5 |
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 14
Статус: Offline
| Цитата Surgeon ( ) http://hla-team.ru/load....-1-0-32 Sample.max include all bones. Include bones of attached items too.
Another way, in your scene: menu "Create" - inset "Helpers" - "Dummy" I am talking about the Monsters, I am just asking how to export monsters,like soldier model,mercs model
|
|
| |
Surgeon | Дата: Понедельник, 18.01.2016, 13:56 | Сообщение # 6 |
Генералиссимус
Группа: Друзья
Сообщений: 2454
Статус: Offline
| Цитата kenlai93 ( ) I am talking about the Monsters OMG )) I don't know. Sorry ))
"Война - войной, а обед по расписанию!" © Фридрих Вильгельм I
|
|
| |